Contact

Huiswerk- begeleider Basisschool

Huiswerkbegeleiding geven gaat bij O onderwijs om veel meer dan alleen het schoolresultaat. Door huiswerkbegeleiding krijgt een leerling de persoonlijke aandacht die hij/zij nodig heeft om te groeien in zelfvertrouwen.

Functieomschrijving

Huiswerkbegeleiding geven gaat bij O onderwijs om veel meer dan alleen het schoolresultaat. Door huiswerkbegeleiding krijgt een leerling de persoonlijke aandacht die hij/zij nodig heeft om te groeien in zelfvertrouwen. Als huiswerkbegeleider help je bij vragen op het gebied van rekenen, begrijpend lezen en/ of taal die een leerling in de klas niet stelt. Je laat kwartjes vallen en laat zien dat een leerling meer in zich heeft dan dat hij/zij mogelijk denkt. Al met al een baan die veel voldoening geeft en waar je zelf ook steeds weer door leert.

Functie-eisen Huiswerkbegeleider Basisschool

  • Je doet een HBO of WO opleiding of hebt deze al gevolgd.
  • Je wordt enthousiast van uitleggen en inzichtelijk maken van lesstof.
  • Je kunt je voldoende inleven in de belevingswereld van een kind op de basisschool.
  • Je bent zelfstandig en creatief.
  • Je woont in of rondom Gouda.

Wat kunnen wij jou bieden?

  • Je komt te werken op locatie van een van onze opdrachtgevers in Gouda voor het geven van huiswerkbegeleiding. Onze opdrachtgevers zijn basisscholen die extra ondersteuningsprogramma’s organiseren voor hun leerlingen.
  • Je krijgt de ruimte om mee te denken over onderwijs aanpak en ontwikkeling.
  • Met deze bijbaan maak je echt een verschil.
  • Werkdagen zijn maandag, dinsdag en zondag.
  • Vanaf 21 jaar een salaris van €14,40 euro per uur (exclusief vakantiegeld 8% en vakantie-uren 10,64%).
  • Reiskostenvergoeding €0,21 p/km vanaf 7,5 km tot 25km enkele reis. Tenzij anders afgesproken.
  • Parttime dienstverband.

Contact

Heb je vragen naar aanleiding van deze vacature? Je kunt ons bereiken door een email te sturen naar werkenbij@o-onderwijs.nl

Past dit helemaal bij jou? Solliciteer dan direct met een korte motivatie en je CV.